fredag 1. november 2013

Vinner #6 og ny utfordring!

                           

Forrige måneds utfordring var baby/barn
og vinneren er
*
*
*
*
*
Gitte :)
Med dette søte rosa kortet:

Du som var så heldig og vant denne måneden 
får velge deg to valgfrie Tilda eller Edwin stempler fra Papirplaneten!
Send en mail med ønske og adressen din til:
kariloel@online.no

Gratulerer så mye og takk for at du deltok hos oss :)






Og nå til vår neste utfordring.
Frem til jul ønsker vi å se julebidrag med minst et motiv fra Magnolia,
fargelegg med hva du vil og lag akkurat det du vil :)

Vi i designerteamet vil stadig komme med ny inspirasjon,
så det er bare å følge med :)

Første inspirasjon kommer fra Anette:



Snømann er fargelagt med Pro-flexmarkers

Det kommer inlinkz over helgen,
så nå er det bare å sette seg ned å produsere Magnolia jul og bli med på utfordringen :)

5 kommentarer:

Jill sa...

Siden det ikke er noen Inlinkz enda, her er mitt bidrag:
http://jills-scrapping.blogspot.no/2013/11/kreativ-scrapping-11-blue-christmas.html

God helg jenter ♥
Klem fra Jill

Gitte Waaler sa...

Åh, nå ble jeg glad! Gleder meg til å kose meg med nye stempler :D

Rita sa...

Her er mitt bidrag:

http://ritasunivers.blogspot.no/2013/11/tilda-i-blatt.html

Inger Marie sa...

Her er mitt bidrag :)
http://inger-marie-kortdesign.blogspot.no/2013/11/vinterglede.html

anette_s sa...

Hei jenter :)
Vi får ikke lagt dere inn i Inlinkz
uten å ha mail adressen deres.
Men nå er jo Inlinkz på plass, så da kan dere jo få lagt julebidragene inn selv :)
Takk for at dere deltar her hos oss :)
Klem fra Dt Anette